+25
jaar ervaring
93%
tevreden klanten
- We oefenen verder op je telepathische dierencommunicatie zodat deze nog vollediger, juister, zuiverder wordt wat de omstandigheden ook zijn.
- We focussen ons daarnaast vooral op het channelen van hoger ontwikkelde wezens: engelen, jouw gidsen, meesters, Goden en Godinnen, de Oerbron, natuurwezens, de aarde, ons goed gezinde ET's.... wie het ook is dat jou aanspreekt en roept. Je ontmoet je eigen gidsen en beschermengel.
- Parallel gaan we verder aan de slag met jouw persoonlijke en spirituele ontwikkeling en alles wat jou nog blokkeert op jouw pad naar MEESTERSCHAP zodat je
1) op jouw tempo loslaat wat je niet meer dient (oude wonden, beperkende overtuigingen en gedrag) en kiest voor zelfliefde, levensvreugde en genieten
2) gaat voor het leven dat je echt wil en dat creëert vanuit begeleiding trouw aan jezelf en je levenspad
3) in alle omstandigheden de waarheid ziet in jezelf, jouw omgeving, de wereld
4) vanuit overgave gaat kiezen en leven wat een enorme veiligheid en vertrouwen geeft




En neen, niet de soort waar paarden gek op zijn ...

Je hebt in de training Telepathische Dierencommunicatie en Healing al een hele weg afgelegd, maar je verlangt naar meer.
JE WIL NOG BETER LEREN COMMUNICEREN MET DIEREN
JE ZOU NU WEL EENS EINDELIJK ECHT GOED IN JE VEL WILLEN ZITTEN en MEESTER WORDEN OVER JE EIGEN LEVEN
Jij blijft tegen bepaalde patronen aanlopen. Zit je ondanks de vooruitgang die je al gemaakt hebt, op één of meerdere vlakken nog geheel of gedeeltelijk gevangen in een spiraal van pijnlijke emoties, gedachten en ervaringen die je dolgraag zou doorbreken. Misschien ben je nog een stuk onzeker, heb je nog angsten, heb je moeite om grenzen te zetten, weet je niet wat je echt wil . Wil je je echt goed in je vel voelen, weten wie je echt bent, je volledig veilig voelen. Verlang je intens naar een betere gezondheid, meer vreugde in je leven, meer energie, voldoening, respect, liefde, warmte zodat je écht gelukkig wordt.
Misschien ben je uitgekeken op je job. Krijg je niet meer in deze wereld wat jij nodig hebt. Ontbreekt het je aan zingeving. Zou je het over een heel andere boeg willen gooien maar je weet niet waar en hoe te beginnen. Droom je stilletjes van een zinvolle job, iets dat je hart sneller doet kloppen, iets dat bijdraagt aan een beter leven voor mens, dier en natuur. Wil je nu eens eindelijk jouw levenstaak ontdekken.
Je draait soms nog in rondjes. Of je nu alles hebt wat je hartje begeert of juist niet, je voelt dat er iets ontbreekt en het heeft niets met materie te maken! Je weet of voelt dat er meer is. Je verlangt naar échte liefde zonder maskers, zonder verborgen agenda, zonder manipulaties. Integriteit. Warm gezelschap. Rechtschapenheid. Liefde. Zelfliefde, echt contact met gelijkgestemden.
JE ZOU WEL ZELF RECHTSTREEKS TELEPATHISCH CONTACT WILLEN MET GIDSEN, ENGELEN, NATUURWEZENS, MOEDER AARDE ...
Je verlangt niet alleen naar diep liefdevol contact met anderen, maar ook met jouw spirituele familie. Je verlangt ernaar thuis te komen, bij jezelf en je spirituele familie waar je jezelf kan zijn.
Je verlangt naar een helder warm contact met wijze spirituele begeleiders die veel verder ontwikkeld zijn dan jij, die jouw leraar willen zijn en die altijd weten wat voor jou op dat moment juist is. Leraars die jouw begeleiden met wijze woorden zonder jou te veroordelen, terecht te wijzen, te verraden of in de steek te laten. Wezens die altijd liefdevol en rechtschapen zijn, die geen verborgen agenda hebben, maar je altijd liefdevol vertellen wat jij op dat moment nodig hebt. Je durft het bijna niet uitspreken, laat staan geloven, maar jij zou zelf wel een medium willen zijn, en natuurlijk een goed medium!
Je wil de waarheid zien in jezelf, in anderen, in de wereld. Je verlangt ernaar om altijd te weten wat juist is, wat waar is, wat de beste manier is om om te gaan met een bepaalde situatie, om besluitvaardig door het leven te gaan, niet meer gemanipuleerd te kunnen worden.
en dit allemaal uiteraard met dezelfde kwalitatieve en boeiende mengeling van theorie, oefeningen, begeleide meditaties, familie opstellingen, sjamanisme en healings die je van ons gewoon bent.
Wendy Vervaeck
De aanloop van een eerste training bij Inge was voor mij een hele goede instap om ook de stap te zetten om te leren channelen. Mijn intuïtie is sinds Meesterschap enorm versterkt. Ik voel heel snel of iets goed is voor mij of niet en blijf daar dan ook vastbesloten in, ik kom daar niet meer op terug, twijfel niet meer. Ik ben veel zelfverzekerder geworden. We hebben onlangs onder andere beslist om te verhuizen en ik voelde onmiddellijk toen we het huis zagen, dat het heel goed voelde. Vroeger zou ik gewankeld hebben, getwijfeld hebben of ik wel de juiste beslissing had genomen. Nu totaal niet, ik bleef bij mijn besluit en wist dat het juist was. Dit is slechts één voorbeeld, maar het trekt zich door in heel mijn leven. Ik ben ook zelfverzekerder, Mijn communicatie met de gidsen blijkt altijd te kloppen, wat mij een heel fijn gevoel geeft. Het brengt meer nuance en oplossingen in mijn leven, helpt me om de juiste beslissingen te nemen en ik kan er nu zelfs anderen mee helpen op veel diepgaandere manier dan ik ooit verwacht had.
Mijn spiritualiteit is enorm gegroeid, mijn persoonlijk groeiproces als mens is veel versneld. Ik had al veel aan mezelf gewerkt, maar het is alsof bepaalde patronen er nu met de wortel uit zijn. Ik heb op veel vlakken knopen kunnen doorhaken waar ik al heel mijn leven mee struggelde, die nu een heel positieve wending hebben genomen. Het was niet altijd gemakkelijk maar het was wel de moeite. Ik voelde mij echt gesteund. Inge heeft mij altijd gestimuleerd om mijn grenzen te verleggen. Ik dacht vroeger altijd ‘dat kan ik niet’. Toch is Inge er in geslaagd mij persoonlijk te helpen groeien en mij te leren channelen, wat altijd mijn droom is geweest. Het feit dat ik het antwoord zelf kreeg via mijn gidsen was magisch en gaf me immens veel vertrouwen, ook in het universum. Ik durf zelf zeggen dat mijn leven erdoor veranderd is, ik voel me veel beter, laat me bijna niet meer uit mijn evenwicht brengen, ben in mijn kracht gekomen, kan mijn grenzen gemakkelijk stellen, heb vertrouwen in het universum, mijn blik is serieus verruimd. Het is echt een aanrader!
